Karasu’da 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın son haftasına ilişkin toplantı yapıldı. İlçe Milli Eğitim Müdürü Furkan Enşici öncülüğünde yapılan toplantıda geride bırakılmak üzere olan eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapılırken, yıl sonu iş ve işlemleri masaya yatırıldı.
Toplantıda okullarda gerçekleştirilecek yıl sonu faaliyetleri, yaz dönemi hazırlıkları ve yeni eğitim öğretim yılına yönelik planlamalar ele alındı. İlçede eğitim alanında yürütülen çalışmaların değerlendirildiği toplantıda, eğitim hizmetlerinin daha etkin ve verimli şekilde sürdürülmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Karasu'da öğrenciler, öğretmenler ve eğitim camiası başarılı bir eğitim öğretim yılını geride bırakmanın memnuniyetini yaşarken, yeni döneme ilişkin hazırlıkların da titizlikle sürdürüldüğü belirtildi.