KARASU

Kaymakam Arslan’dan Sahil Güvenlik’e 44. yıl tebriği

Sahil Güvenlik Komutanlığı’nın 44’üncü kuruluş yıl dönümü kapsamında Karasu Kaymakamı Mehmet Uğur Arslan’ı ziyaret eden Sahil Güvenlik Komutanı Asb. Üçvş. Sedat Gülnar ve MK. Asb. Üçvş. Halil Atalay, kuruluş yıl dönümünün gururunu paylaştı.

Sahil Güvenlik Komutanlığı'nın 44'üncü kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Sahil Güvenlik Komutanı Asb. Üçvş. Sedat Gülnar, Karasu Kaymakamı Mehmet Uğur Arslan’ı makamında ziyaret etti. Asb. Üçvş. Sedat Gülnar’a DEGAK-18 (Dalış Emniyet Güvenlik ve Arama Kurtarma ) Tim Komutanı MK. Asb. Üçvş. Halil Atalay eşlik etti. Asb. Üçvş. Gülnar, Kaymakam Arslan’a çiçek takdim etti.

Samimi sohbet ortamında gerçekleşen ziyarette Mehmet Uğur Arslan, Asb. Üçvş. Gülnar ve MK. Asb. Üçvş. Halil Atalay’a nazik ziyaretlerinden ötürü teşekkürlerini ileterek Sahil Güvenlik Komutanlığı’nın kuruluş yıl dönümünü kutladı.

Sahil Güvenlik teşkilatının denizlerde güven ve düzenin sağlanmasında önemli bir sorumluluk üstlendiğini belirten Kaymakam Arslan, yürütülen çalışmaların vatandaşların huzuruna önemli katkı sunduğunu ifade etti. Arslan, kurumlar arasındaki iş birliğinin güçlenmesinden duyduğu memnuniyeti de dile getirdi.

{ "vars": { "account": "G-YL44BW7VWJ" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }