Şile Belediyesi ile Şile Karadenizliler Derneği iş birliğinde düzenlenen 1.Yaza Merhaba Karadeniz Festivali Cuma günü başladı. Karadeniz ezgileriyle renklenen festivalde sahne alan Karasu Ritim Perküsyon ekibi, sergilediği enerjik performansla Şile'de unutulmaz bir gece yaşattı. Dakikalarca alkışlanan ekip, ritimleriyle festival alanını adeta coştururken, izleyenlere de müzik dolu anlar yaşattı.
PLAKETLE TEŞEKKÜR EDİLDİ
Festivale, Şile Kaymakamı Mustafa Çit ile Şile Karadenizliler Derneği Başkanı Alaattin Armağan da katıldı. Konser öncesinde düzenlenen törende, Karasu Ritim Perküsyon ekibinin festivale katılımına destek sağlayan Karasu Kaymakamı Mehmet Uğur Arslan adına teşekkür plaketi takdim edildi. Plaketi, Karasu Ritim Perküsyon eğitmeni Mehmet Yıldız teslim aldı. Şile Karadenizliler Derneği Başkanı Alaattin Armağan, Karasu Ritim Perküsyon ekibine de festivale katılımlarından dolayı plaket vererek teşekkür etti.
ŞİLE'Yİ RİTİMLE SALLADILAR
Sahnedeki performansıyla büyük beğeni toplayan Mehmet Yıldız öncülüğündeki Karasu Ritim Perküsyon ekibi, festival alanını dolduran vatandaşlardan tam not aldı. Coşkulu gösteri boyunca protokol üyeleri ve vatandaşlar ritimlere eşlik ederken, festival alanında eğlence dolu anlar yaşandı. Başarılı performansıyla Şile'de adından söz ettiren ekip, ilki düzenlenen festivalde adeta yeri yerinden oynatarak unutulmaz bir geceye damga vurdu.