2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte Sezi Eratik Ortaokulu’nda mezuniyet heyecanı yaşandı. Okuldan mezun olan 130 öğrenci, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte düzenlenen mezuniyet töreninde geleceğe ilk adımlarını attı.

GURURLA UĞURLUYORUZ

Renkli görüntülere sahne olan programda öğrenciler, eğitim hayatlarının önemli bir dönemini geride bırakmanın mutluluğunu yaşarken, aileler de çocuklarının bu özel gününe tanıklık etmenin gururunu yaşadı. Aileler çocuklarını kırmızı halıda çiçekler ile karşılayarak onları tebrik etti. Gecenin en anlamlı anlarından biri ise öğrencilerin keplerini gökyüzüne fırlattığı dakikalar oldu. Mezuniyet töreniyle ilgili açıklamalarda bulunan Sezi Eratik Ortaokulu Müdürü Orhan Bülbül, öğrencileri mezun etmenin mutluluğunu ve gururunu yaşadıklarını belirtti.

AİLELERE TEŞEKKÜR ETTİ

Bülbül, “2025-2026 Eğitim-Öğretim yılını mutlu ve başarılı bir şekilde tamamlayan öğrencilerimizi mezun etmenin haklı gururunu yaşıyoruz. Büyük bir emek, sabır ve sevgiyle yetiştirdiğimiz öğrencilerimizi unutamayacakları bir geceyle geleceğe uğurladık. Bu başarı yolculuğunda çocuklarımızın her zaman yanında olan kıymetli ailelerimize ve özveriyle çalışan öğretmenlerimize teşekkür ediyorum” dedi.

UNUTULMAYACAK ANILAR

Öğrencilerin bundan sonraki eğitim hayatlarında da başarılı olacaklarına inandığını ifade eden Müdür Orhan Bülbül, “Keplerini geleceğe fırlatan gençlerimizin yolları daima açık, başarıları daim olsun” diye konuştu. Müzik, eğlence ve hatıra fotoğraflarıyla devam eden mezuniyet gecesi, öğrencilerin hafızalarında uzun yıllar unutamayacakları güzel anılar bırakarak sona erdi.

1-4

2-5

3-4

5-1

4-3

Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.36.52 (1)

Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.36.52 (5)

Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.36.53 (2)

Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.36.52

Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.36.53

Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.36.53 (4)

Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.36.55 (4)

Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.36.54 (2)