Karasu Devlet Hastanesi, finansmanını Dünya Bankası’nın sağladığı Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yürütülen “Kamu Binalarında Enerji Verimliliği Projesi” kapsamında kendi elektriğini üretebilecek sistemi hayata geçirdi.
Karasu Devlet Hastanesi, tükettiğinin iki katı enerji üretimi gerçekleştirdi
Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’nın projesini hayata geçiren Karasu Devlet Hastanesi, 40 gün içerisinde kullandığının iki katı kadar elektrik üretimi gerçekleştirdi. 2021 yılında yapılan etüt çalışması ile başlayan proje ile uzun vadede yüzde 40 enerji tasarrufu sağlanması hedefleniyor.
Yorumlar
Trend Haberler
Karasu Belediyesi’nden dev konser organizasyonu
Kaçırıldığı iddia edilen genç kızın aracıyla böyle yakalandı
Akgün Altuğ: Karasu, bölgenin parlayan yıldızı olacak!
Karasu Devlet Hastanesi’nde görev yapan genç hemşire hayatını kaybetti
Karasu'da torbacıya jandarma darbesi
MHP Karasu'da kongre tarihi belli oldu



