Karasu Belediyesi zabıta ekiplerinin kendisine ceza kestiğini belirten tır şoförü Ömer Koloğlu, yediği cezanın haksız olduğunu iddia ederek tepkisini sosyal medya hesabında paylaştı. Seyir halindeyken plakasına ceza kesildiği iddiasında bulunan Koloğlu, yaşadıklarını cep telefonuyla kaydetti. Zabıta ekiplerinin ceza kesmesine tepki gösteren Ömer Koloğlu, “Yolda giden aracın fotoğrafını çekiyor zabıta. Bu arkadaşlar tır parkına araçlar girsin diye ortak para alıyorlar. Bu arkadaşlar, tır parkıyla ortak galiba” iddialarında bulundu.
Karasu zabıtasının ceza kestiği tır şoförü isyan etti
Karasu Limanı’ndan mal almak için Karasu’ya gelen tır şoförü, iddialara göre Karasu Belediyesi zabıta ekipleri tarafından ceza yedi. Tır şoförü, ceza sonrası isyanını telefonu ile kaydederek sosyal medyada paylaştı.
Yorumlar
Trend Haberler
Karasu Belediyesi’nden dev konser organizasyonu
Karasu’nun sevilen ismi Hasan Topaloğlu hayatını kaybetti
Akgün Altuğ: Karasu, bölgenin parlayan yıldızı olacak!
Karasu Devlet Hastanesi’nde görev yapan genç hemşire hayatını kaybetti
Karasu'da torbacıya jandarma darbesi
MHP Karasu'da kongre tarihi belli oldu



