“Doğa benim, orman benim” mottosuyla yapılan etkinlikte ormanlık alanda yol kenarında bulunan çöpler temizlendi.
Karasu’da “Orman benim” kampanyası başlatıldı
81 ilde düzenlenen Orman Genel Müdürlüğü’nün başlattığı “Orman benim” kampanyası Cuma günü Karasu Kızılcık Mahallesi ormanlık mevkiinde de düzenlendi.
Yorumlar
Trend Haberler
Karasu Belediyesi’nden dev konser organizasyonu
Karasu’nun sevilen ismi Hasan Topaloğlu hayatını kaybetti
Akgün Altuğ: Karasu, bölgenin parlayan yıldızı olacak!
Karasu Devlet Hastanesi’nde görev yapan genç hemşire hayatını kaybetti
Karasu'da torbacıya jandarma darbesi
MHP Karasu'da kongre tarihi belli oldu



